გავიხსენეთ წინა ტრენინგზე განხილული საკითხები.ვიმუშავეთ მე-2 მოდულზე სადაც სასწავლო პროექტის დაგეგმვა დავიწყეთ. პირველ რიგში, გამოვავლინეთ სტანდარტით განსაზღვრულ შედეგებზე დაყრდნობით დავსახეთ სასწავლო მიზნები, გამოვყავით მნიშვნელოვანი ცნებები, რომელთა გარშემოც გამოიკვეთება მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები. გავეცანით 21 საუკუნის უნარ ჩვევებს დაბლუმის ტაქსონომიის გამოყენებით როგორ წარვმართო პროექტი.ვისწავლე როგორ დავამზადო ბროშურა.ასევე მნიშვნელოვანი იყო ზოგადი, თემტური და შინაარსობრივი შეკითხვების ირგვლივ მსჯელობა.საერთო ჯამში ძალიან საინტერესო და ნაყოფიერი დღე იყო.
Sunday, September 22, 2019
ტრენინგის 3 დღე
გავიხსენეთ წინა ტრენინგზე განხილული საკითხები.ვიმუშავეთ მე-2 მოდულზე სადაც სასწავლო პროექტის დაგეგმვა დავიწყეთ. პირველ რიგში, გამოვავლინეთ სტანდარტით განსაზღვრულ შედეგებზე დაყრდნობით დავსახეთ სასწავლო მიზნები, გამოვყავით მნიშვნელოვანი ცნებები, რომელთა გარშემოც გამოიკვეთება მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები. გავეცანით 21 საუკუნის უნარ ჩვევებს დაბლუმის ტაქსონომიის გამოყენებით როგორ წარვმართო პროექტი.ვისწავლე როგორ დავამზადო ბროშურა.ასევე მნიშვნელოვანი იყო ზოგადი, თემტური და შინაარსობრივი შეკითხვების ირგვლივ მსჯელობა.საერთო ჯამში ძალიან საინტერესო და ნაყოფიერი დღე იყო.
გავიხსენეთ წინა ტრენინგზე განხილული საკითხები.ვიმუშავეთ მე-2 მოდულზე სადაც სასწავლო პროექტის დაგეგმვა დავიწყეთ. პირველ რიგში, გამოვავლინეთ სტანდარტით განსაზღვრულ შედეგებზე დაყრდნობით დავსახეთ სასწავლო მიზნები, გამოვყავით მნიშვნელოვანი ცნებები, რომელთა გარშემოც გამოიკვეთება მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები. გავეცანით 21 საუკუნის უნარ ჩვევებს დაბლუმის ტაქსონომიის გამოყენებით როგორ წარვმართო პროექტი.ვისწავლე როგორ დავამზადო ბროშურა.ასევე მნიშვნელოვანი იყო ზოგადი, თემტური და შინაარსობრივი შეკითხვების ირგვლივ მსჯელობა.საერთო ჯამში ძალიან საინტერესო და ნაყოფიერი დღე იყო.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ქალბატონო მაკა, ძალიან სასიამოვნოა თვენთან ერთად მუშაობა,საინტერესოდ ბლუმის ტაქსონომიის გამოყენებაზე
ReplyDelete